To łatwy i dobrze zaplanowany proces, który przeprowadzimy razem z Tobą - wszystko odbywa się krok po kroku, a Twoja praca nie zostanie zakłócona:
1. poznajesz reservis – samodzielnie lub z nami
Możesz samodzielnie przetestować system, rekomendujemy jednak umówić się na krótkie, 20-minutowe spotkanie online. Pokażemy Ci, jak działa Reservis, odpowiemy na każde pytanie i rozwiejemy wątpliwości.
2. przenosimy Twoje dane z poprzedniego systemu do reservis
Twoje dane w poprzednim systemie są Twoją własnością - pomagamy Ci je odzyskać: rezerwacje, usługi i klientów, a następnie sprawnie przenosimy je do nas. Nie przerywasz pracy salonu, my zajmiemy się całą techniczną stroną.
3. informujesz klientów o nowym systemie rezerwacji
- wysyłamy klientom informację o nowym adresie rezerwacji SMSem lub e-mailem
- nowy link do rezerwacji umieszczasz na swoim WWW, Instagramie, Facebooku lub Google Moja Firma.
- umieszczasz go w swoim salonie, przypominasz klientom o nowym adresie po wizycie
- klienci po kliknięciu w link rezerwują wygodnie, bez konieczności zakładania konta i pobierania aplikacji
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania
732 224 873, kontakt@reservis.pl