czas na zmianę: wolność od prowizji,
pełne wsparcie i proste rezerwacje online

od 8 lat na rynku, ocena użytkowników: 4,8 (zobacz)

“ Prosty w obsłudze, czytelny system rezerwacji, bez którego nie wyobrażam sobie już pracy. Znakomity kontakt z obsługą...”

MAGDALENA KUKLEWICZ.- GABINET MEDYCYNY MANUALNEJ, EŁK

dlaczego warto?

tylko 65zł netto miesięcznie

Najlepsza cena za solidne narzędzie do codziennej pracy dla branży beauty; sprawdź cennik

bez umowy i podpinania karty

w reservis nie podpisujesz umowy, nie podpinasz karty - możesz zrezygnować w każdym momencie

bez faktur “niespodzianek”

zamawiasz i płacisz z góry za tyle sms-ów ile potrzebujesz; żadnych niespodziewanych dodatkowych kosztów

dedykowany opiekun

będziesz mieć swojego opiekuna, do którego zawsze się dodzwonisz, napiszesz emaila bądź wiadomość na czacie

intuicyjny i wygodny system

łatwy do opanowania przez pracowników, niezwykle wygodny w pracy na co dzień

łatwy do użycia przez klientów

klienci rezerwują terminy bez zakładania konta, klikając link do Twojego kalendarza np. na FB, Instagramie, stronie internetowej itd.

  • ...oraz wszystko co nowoczesny system do rezerwacji mieć powinien, m.in.:
  • reservis.pl system do rezerwacji
    planowanie i zarządzanie grafikami pracowników
  • reservis.pl system do rezerwacji
    automatyczne powiadomienia email i SMS
  • reservis.pl system do rezerwacji
    automatyczna baza klientów
  • reservis.pl system do rezerwacji
    rozliczenia dzienne i miesięczne, podsumowania i wiele więcej!

zmiana pod kontrolą

Ile potrwa przeprowadzka?
Sam proces przeprowadzki dobrze jest zaplanować z 1 miesięcznym wyprzedzeniem. Najdłużej może potrwać uzyskanie danych (klientów, wizyt, usług) od operatora Twojego poprzedniego systemu rezerwacyjnego – ma na to do 30 dni, w praktyce trwa to tydzień lub dwa. Możesz skorzystać przygotowanego przez nasz dział prawny pisma. w którym żądasz wydania swoich danych - to przyspieszy sprawę.

Wprowadzenie Twoich danych po naszej stronie trwa około 1 dnia roboczego.
Ile będzie kosztowała?
Przeprowadzka i nasza pomoc jest bezpłatna.
Prosimy jedynie o opłacenie pierwszego abonamentu.
Co to będzie oznaczało dla moich klientów?
Zaplanowane w poprzednim systemie wizyty będą przeniesione do reservis. Oczywiście reservis przypomni o wizycie SMS-em lub e-mailem tak, by klienci mogli pojawić się u Ciebie zgodnie z planem.

W reservis możesz pobrać dedykowany link do rezerwacji online – będziesz mogła/mógł go udostępnić swoim klientom w swoim salonie, na stronie www i mediach społecznościowych. Z samym procesem rezerwacji wizyt nie będą mieli żadnych problemów - jest prosty, nie wymaga zakładania przez nich nowych kont czy instalacji aplikacji.

Dobrym rozwiązaniem jest poinformowanie stałych klientów o zmianie linku do rezerwacji wysyłając im SMS-y i e-maile. Jak pokazuje doświadczenie innych salonów, klienci szybko adaptują się do zmiany i bez trudności zaczynają korzystać z nowego systemu.
Czy zmiana systemu nie spowoduje przestojów i strat w moim salonie?
Na bazie zdobytych doświadczeń zaprojektowaliśmy proces migracji tak, aby przebiegał płynnie i bez zakłóceń w codziennej pracy salonu.

Płynnie wprowadzimy Cię do systemu, zrobimy prezentację dla pracowników, pomożemy w ich wdrożeniu i będziemy pod ręką na każdym etapie oswajania się z reservis. Fakt, że system jest intuicyjny i nie sprawia trudności na pewno w tym pomoże.

Gdy tylko dane będą przeniesione, a pracownicy przeszkoleni – nie ma na co czekać - wystarczy już tylko wyznaczyć dzień, w którym dokona się zmiana. Wtedy opublikujesz nowe linki do samodzielnego dodawania rezerwacji przez klientów oraz rozpoczniesz korzystanie z reservis w samym salonie.

Na każdym etapie masz wsparcie swojego opiekuna, do którego masz bezpośredni kontakt.
Jak po przeprowadzce mam pozyskiwać nowych klientów?
Jeżeli potrzebujesz mieć nowych klientów to reservis nie generuje bezpośredniego dopływu klientów. Naszą główną rolą jest zapewnienie Ci efektywnego narzędzia do zarządzania rezerwacjami, klientami, pracownikami.

Salony podkreślają, że klienci trafiający do nich poprzez wyszukiwarkę zazwyczaj są mniej lojalni i trudniej ich utrzymać. Zdecydowanie bardziej cenią sobie stałych klientów oraz tych pozyskiwanych dzięki poleceniom osobistym.

Polecamy Wam zamieszczenie linku do rezerwacji oraz zdjęć wykonanych prac w mediach społecznościowych – to skuteczny sposób na zwiększenie widoczności i przyciągnięcie klientów w dodatku nie płacąc za to żadnych prowizji.

przejście krok po kroku

Przejście na Reservis to prosty, starannie zaplanowany proces, aby maksymalnie ułatwić Ci tę zmianę:

1. dedykowany opiekun – pomoc w migracji

Na samym początku otrzymasz bezpośredni kontakt do swojego opiekuna, która poprowadzi cały proces przejścia do reservis oraz wyśle Ci treści emaili w sprawie rezygnacji i przeniesienia danych.

2. przeniesienie danych

Pomożemy Ci przenieść: rezerwacje, klientów, pracowników. Dzięki temu płynnie zmienisz system do rezerwacji na Reservis mając pewność, że wszystkie dane zostały bezpiecznie i dokładnie przeniesione.

3. poinformowanie klientów

Na koniec poinformujesz klientów o zmianie: umieścisz nowy link do rezerwacji online wydrukowany w swoim salonie, zamieścisz go na swoim www oraz mediach społecznościowych; możesz też wysłać emaile lub SMSy. Twoi klienci nie będą musieli instalować nowych aplikacji ani zakładać nowych kont.

Jeszcze nas nie znasz? Zarezerwuj krótkie spotkanie online lub zobacz nagranie wideo. A jeżeli wolisz działać samodzielnie - załóż konto i wypróbuj nas - system jest tak intuicyjny, że łatwo sobie poradzisz.

Potrzebujesz porozmawiać?
(22) 203 53 53, kontakt@reservis.pl