videoprzewodniki

zobacz, jak wygląda, jak działa i jak Ci się przyda reservis

Dodawanie rezerwacji
za pomocą harmonogramu
Dodawanie rezerwacji
za pomocą paska rezerwacji
Dodawanie pracownika
Zmiana terminu rezerwacji
Zmiana parametrów rezerwacji

faq

odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Czy i na jak długo reservis oferuje okres próbny?
Reservis nie posiada okresu próbnego - istnieje za to darmowy abonament "Smart Start", który idealnie nada się do sprawdzenia możliwości systemu. Możesz z niego korzystać tak długo, jak chcesz.
Czy i na jak długo reservis oferuje okres próbny?
Czy "Smart Start" ma ukryte opłaty lub zobowiązania?
Abonament Smart Start jest w pełni darmowy, a korzystanie z niego nie wymaga podpisania osobnej umowy. Nie ma żadnych nieprzyjemnych niespodzianek. W każdym momencie możesz z niego zrezygnować, bez żadnych konsekwencji.

Przy abonamencie Smart Start możesz jednak dobrowolnie skorzystać z usług płatnych - pakietów SMS-ów uzupełniających (niezbędnych do uruchomienia powiadomień SMS-owych) lub świadomie włączyć płatne rezerwacje debetowe (chroniące firmę przed blokadą przyjmowania rezerwacji po przekroczenia limitu 100 rezerwacji w miesiącu).
Czy "Smart Start" ma ukryte opłaty lub zobowiązania?
Czy mogę swobodnie zmieniać abonament bezpłatny na płatny i odwrotnie?
Zmiana abonamentu w górę jest możliwa zawsze i działa natychmiast. Oznacza to, że np. po przetestowaniu bezpłatnego abonamentu Smart Start, w każdej chwili możesz podjąć decyzję o zmianie i ją wprowadzić w życie. Równie łatwo możesz przejść natychmiast na droższy abonament.

Zmiana abonamentu w dół również jest możliwa, ale z niewielkim zastrzeżeniem. Tuż po zawarciu umowy płatnej na dłuższy okres, musi minąć krótki czas karencji, podczas którego zmiana jest zawieszona (w przypadku 6-miesięcznej umowy, okres karencji wynosi tylko 1 miesiąc, przy 12-miesięcznej umowie, okres karencji wynosi 2 miesiące, przy umowie na 24 miesiące, okres karencji wynosi 3 miesiące).

Uwaga: zmiana w dół wchodzi w życie od najbliższego okresu rozliczeniowego (czyli od początku najbliższego miesiąca, po podjęciu decyzji o zmianie).

Zmiany możesz wykonać samodzielnie w Agencie (już za chwilę) lub za pośrednictwem infolinii.
Czy mogę swobodnie zmieniać abonament bezpłatny na płatny i odwrotnie?
Co to jest "pakiet marketingowy"?
W tej chwili pakiet marketingowy to pakiet eleganckich, drukowanych wizytówek. Na wizytówce znajdują się klasyczne informacje kontaktowe, adres oraz link do rezerwowania wizyt online. Takie wizytówki rozdawane klientom idealnie posłużą do poinformowania o nowej metodzie rezerwacji usług.
Pakiet marketingowy jest w tej chwili dodawany gratis w promocji do wybranych abonamentów płatnych.
Co to jest "pakiet marketingowy"?
Czy moi klienci otrzymają powiadomienia na temat rezerwacji?
Domyślnie wszyscy klienci otrzymują powiadomienia mailowe, potwierdzające dokonanie rezerwacji oraz wszystkie zachodzące w niej zmiany. Każda firma może także zdecydować o wysyłce powiadomień za pomocą SMS-ów.

Reservis ma rozbudowany i elastyczny system powiadomień klientów, jak i pracowników - w bardzo szerokim zakresie możesz decydować o tym, jakie informacje, kto i kiedy, powinien otrzymywać.
Czy moi klienci otrzymają powiadomienia na temat rezerwacji?
Jak zacząć korzystać z Reservisu?
1. Wybierz abonament i długość umowy (listę abonamentów znajdziesz na stronie oferta.
2. Przy wybranym abonamencie kliknij przycisk "zamawiam"
3. Wypełnij formularz rejestracyjny i potwierdź zamówienie.
4. W abonamentach płatnych możesz teraz dokonać płatności.
5. Strona pozwoli Ci założyć konto firmowe i konto pierwszego pracownika.
6. To wszystko. Teraz możesz zalogować się do systemu na stronie agent.reservis.pl i zacząć z niego korzystać.
Jak zacząć korzystać z Reservisu?
Gdzie znajdę więcej informacji na temat systemu?
Podstawowe informacje znajdziesz na tej stronie - więcej o systemie możesz przeczytać w poradniku użytkownika na stronie help.reservis.pl
Gdzie znajdę więcej informacji na temat systemu?
zobacz więcej pytań i odpowiedzi

kontakt

telefon
e-mail
kontakt@reservis.pl
adres
Łomiańska 20b
01-685 Warszawa
Reservis używa cookies w celu personalizacji treści i analizy ruchu. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie można dopasować w ustawieniach przeglądarki.