„Bez systemu już nie funkcjonuję - kalendarze tradycyjne zupełnie mi nie odpowiadają - teraz mam powiadomienia SMS dla klientów, oszczędzam czas na telefonach i unikam luk w kalendarzu“
Łukasz B. (41 l.), Toruń - notariusz
podstawowe funkcjepotrzebne na co dzień
wewnętrzny kalendarz firmy
baza danych klientów
przypomnienia SMS/email
zarządzanie grafikiem pracowników w kancelarii
elastyczny czas pracy
wszystkie dane pod ręką: wizyta+klient+notatki
etykiety z opisem kluczowych cech wizyty
co wyróżnia reservis
tylko najważniejsze funkcje:
bez przeładowania, łatwy do zrozumienia i korzystania na co dzień
świetna obsługa klienta:
kontaktujesz się z dedykowanym opiekunem, który ułatwi Ci rozpoczęcie i korzystanie z systemu
dopasowany do Ciebie
razem z Wami tworzymy reservis, dlatego słuchamy Waszych potrzeb i wdrażamy do programu, by jeszcze bardziej ułatwiał codzienną pracę
Czy pracujesz sam, czy w większym gronie, żeby nie zgubić się w natłoku terminów i spotkań potrzebujesz najlepszego możliwego organizera. Przejrzystego, bez skreśleń, zawsze aktualnego, z potrzebnymi informacjami pod ręką.
kalendarze dla wszystkich pracowników
W RESERVIS każdy pracownik posiada swój kalendarz spotkań i klientów. Zaznacza w nim swoje godziny pracy, zarezerwowane spotkania, prywatne sprawy i urlopy. Program pozwala pracownikom mieć wzajemny dostęp do kalendarzy i zawartych w nich informacji.
zmiany widoczne wszędzie od razu
Wszystkie kalendarze pracowników są centralnie synchronizowane - w momencie zmiany terminów przez jedną osobę, widoczne są od razu dla wszystkich współpracowników. W RESERVIS masz zawsze aktualne dane, bez potrzeby dopytywania i irytujących pomyłek.
przejrzystość
Jednym rzutem oka sprawdzisz grafik w danym tygodniu czy miesiącu. Zobaczysz, gdzie jest wolny termin, kolorem zaznaczysz ważne informacje, szybko przejrzysz kolejność spotkań z klientami
wyszukiwanie
Chcesz znaleźć szczegóły spotkania, notatkę, dane klienta? Nie wertuj stosu dokumentów, nie trać czasu i nerwów - RESERVIS ma je wszystkie pod ręką. Po prostu powiedz czego szukasz, a od razu to dostaniesz.
wszystkie informacje w jednym miejscu
Wszystkie informacje potrzebne do realizacji usługi zgromadzone są w jednym miejscu – to znacznie przyspiesza pracę i ułatwia organizację codziennych obowiązków.
rozszerzone dane klienta w rezerwacji
Reservis pozwala Ci uzyskać od Klienta dowolne, potrzebne Ci informacje. Poza standardowymi danymi kontaktowymi może poprosić o wszystko, co ułatwi przyspieszy przygotowanie spotkania.
ważne informacje o sprawie pod ręką
Każdej wizycie towarzyszą dane klienta, w tym jego dane kontaktowe, termin z przewidywanym czasem trwania czy cel wizyty (nazwa usługi). Do każdej wizyty możesz dodać własne notatki – zapisać potrzebne dokumenty, plan spotkania, ustalenia, itp.
etykiety
Każdej wizycie możesz łatwo dodać etykiety - kolorowe tabliczki z krótkim hasłem, charakteryzujące wizytę. Dzięki nim szybko sprawdzisz najważniejsze dla siebie informacje.
zestawienia rezerwacji
Chcesz sprawdzić historię wizyt z danym klientem? Chcesz zobaczyć listę wizyt oznaczonych etykietą "uzupełnić”? RESERVIS zrobi Ci taką listę w oka mgnieniu.
łatwiejsze relacje z klientami
Usprawnij kontakt z klientem ustawiając w programie automatyczne wiadomości i zapisując najważniejsze informacje.
pełne informacje o wszystkich Twoich klientach
Wszystkich Twoich klientów masz w jednym miejscu. Każdy z nich ma swój profil, gdzie znajdziesz jego najważniejsze dane, sprawdzisz historię wizyt, dodasz nową rezerwację oraz wyślesz SMS lub email.
ważne informacje na wstępie
Jasne zasady współpracy pozwalają uniknąć nieporozumień. RESERVIS poinformuje klienta o zasadach przygotowania do wizyty, potrzebnych dokumentach, ewentualnych dodatkowych opłatach.
potwierdzenie dodania terminu
Jeżeli chcesz Twój klient będzie automatycznie otrzymywał wiadomość SMS lub e-mail o dodaniu do kalendarza terminu Waszego spotkania. Nie będziesz już musiał potwierdzać klientowi rezerwacji i dodatkowo sam skonfigurujesz treść wiadomości wysyłanej od Twojej kancelarii.
przypomnienia o wizycie
Zdyscyplinuj klientów wysyłając im automatyczne powiadomienia SMS lub e-mail o zarezerwowaniu przez Ciebie terminu spotkania. Zapanujesz nad zapominalskimi i unikniesz luk w kalendarzu. Dopasuj treść wiadomości do swoich potrzeb.